Formiranje Koordinacione komisije za inspekcije

U skladu sa Zakonom o inspekcijskom nadzoru, Vlada Srbije je 23. jula usvojila Odluku o formiranju Koordinacione komisije koju su izradili USAID BPE i Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave uz tehničke komentare samih inspektora. Ovom Odlukom se uređuju nadležnost i struktura Koordinacione komisije, međuresornog javnog organa čiji je zadatak koordinacija rada inspekcija i unapređenje inspekcijskog nadzora putem obuke, monitoringa i evaluacije i razmene informacija. Koordinaciona komisija ima dva nivoa, operativni i politički. U njenom sastavu su, sa jedne strane, Odbor za koordinaciju inspekcijskog nadzora, koji čine ministar državne uprave i lokalne samouprave, državni sekretar u Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave zadužen za sistem inspekcija, načelnici najvećih inspekcija i šef Sektora za ekonomski razvoj Ministarstva privrede, i, sa druge strane, Savet, koji čine ministar državne uprave i lokalne samouprave i drugi ministri odgovorni za inspekcijski nadzor. Prvi sastanak Koordinacione komisije planiran je za početak avgusta.

 

 

 








Novosti

14.08.2017 - EFIKASNIJI I BRŽI UPIS NEPOKRETNOSTI U KATASTAR KROZ E-ŠALTER I VEĆA PRAVNA SIGURNOST

11.08.2017 - Mikro, mala i srednja preduzeća (MMSP) suočena su sa brojnim problemima kada nastoje da obezbede finansiranje

>>> Arhiva <<<
 
 



Regulatorne reforme u privredi
     

Grantovi
 

Monitoring & Evaluacija