Video spot koji u pozitivnom svetlu predstavlja izmene Zakona o radu stekao veliku popularnost na sajtu YouTube

Za samo deset dana prikazivanja, video spot u produkciji USAID Projekta za bolje uslove poslovanja (BEP) i Nacionalne alijanse za lokalni ekonomski razvoj (NALED), koji je deo kampanje za smanjenje birokratije pod nazivom „Pitajte KADA“, na sajtu YouTube imao je čak 41,166 pregleda – a taj broj i dalje raste. Ovaj video spot prikazan je više puta i na javnom servisu Srbije (RTS1), uključujući i u udarnim terminima. Takođe je prikazan i u emisiji „Bulevar“ televizije B92 jer je izazvao negativnu reakciju sindikata. Video spot, čija je glavna poruka video spota da 750.000 nezaposlenih čeka bolji Zakon o radu, možete pogledati na adresi youtube.com/watch?v=b2bAco4gyVc.

 

 

 

 








Novosti

21.06.2017 - Uvođenje programskog budžeta ključan uspeh u realizaciji prethodnog Programa reformi upravljanja javnim finansijama

21.06.2017 - Rezultati BEP-a predstavljeni na međunarodnoj konferenciji Development Aid-a

>>> Arhiva <<<
 
 



Regulatorne reforme u privredi
     

Grantovi
 

Monitoring & Evaluacija