USAID Projekat za bolje uslove poslovanja i NALED predstavili novi video-spot o Zakonu o radu

U trenutku kada se Srbija približava poslednjem stadijumu pregovora između socijalnih partnera o izmenama i dopunama Zakona o radu, i pošto je nacrt ovog propisa spreman za slanje nadležnim ministarstvima na razmatranje, javni medijski servis Srbije počeo je da emituje spot pod naslovom „Đavolja posla“ koji se bavi ograničenjima postojećeg Zakona o radu. Produkciju ovog video-spota finansirao je USAID BEP, a zajedno su ga proizveli NALED i USAID BEP. Spot je deo zajedničke kampanje „Pitajte KADA“ usmerene na smanjenje birokratije i bavi se slabim tačkama važećeg zakona o radu iz perspektive nezaposlenih mladih. Ovaj spot, koji je do sada imao skoro 40,000 pregleda, možete pogledati i vi na adresi www.youtube.com/watch?v=b2bAco4gyVc.

 

 

 

 








Novosti

14.08.2017 - EFIKASNIJI I BRŽI UPIS NEPOKRETNOSTI U KATASTAR KROZ E-ŠALTER I VEĆA PRAVNA SIGURNOST

11.08.2017 - Mikro, mala i srednja preduzeća (MMSP) suočena su sa brojnim problemima kada nastoje da obezbede finansiranje

>>> Arhiva <<<
 
 



Regulatorne reforme u privredi
     

Grantovi
 

Monitoring & Evaluacija